سلاااااام

دنیای من

سلاااااام

حالا وایسا ببین این هفته چی شد.......اول ازاینکه هم من و هم مهتاب قبول شدیییییییییییییییییییییییییم.......بزن

به افتخارمون....هوراااا

.مهتاب رو نمیدونم ولی من لب مرزی قبول شدم...

.حالا هرچی دوم اینکه یه امتحان ریاضی دادم در حد لالیگا ......افتضاح بود ....فقط ۱ سوال رو درست نوشتم......

دیگه روزای آخر سال ۹۰ هس ولی من...هنوز لباس نخریدم.......اهه اهه اهه....آخه بابا اینا الان ۴ هفته اس

میخوان برن آستارا ولی نمیرن........نوموخوام......همه بروبکس وسایلاشونو خریدن............

راستی دیشب با مامی گرام رفتیم دسر خوردیم خییییلی خوشمزه بود آخه میدونین میخواستم یه کاری کنم ننه ام

باهام کامل آشتی کنه ...

آخه ۵ شنبه مهفام ساعت ۷ اس داد دوجین بیا بریم دور بزنیم...مامان هم کمی تا قسمتی ناراحن شد....

ولی بالاخره اجزه داد برم...منم رفتم تااااااا ساعت ۹....یه دفعه دیدم اس دارم....کیه کیه؟مادر گرامیه...

فقط متن اس رو داشته باش:

ساعت ۹ شب دو تا دختر تنها تو خیابون میدونی یعنی چییییییی؟

آقا چشمت روز بد نبینه من دیگه خودمو خیس کردم.....بدو بدو خواستم سوار تاکسی شم...

حالا مگه تاکسی گیر میاد؟بنابراین با همان پای چلاقم...دوباره با ۳ سانت پاشنه....کلی مسافت را دویدم

(دویدم و دویدم)

تا به یه تاکسی رسیدم...حالا ترافیک بود در حد  حرکت حلزون خلاصه نصف راه پیاده شدم ترجیح دادم همچنان

بدوم.....همچنان دویدم تا به خونه رسیدم....مادر گرام چند حرف کوبنده به ما زد....ولی زود آشتی کرد......و دیگر

هیچ ...ا

ها راستی ۲ تا اتفاق خوب دیگه هم افتاد....ولی نمیگم..تو پست بعدی میگم بااااای........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:من,مدرسه,تئاتر, ] [ 21:12 ] [ روژین ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::